Boken är klar!

Boken är klar!

Äntligen är min nya bok klar. Jag fick de tre första exemplaren i Fredags, och det var en djup upplevelse att bläddra i boken, som jag mer eller mindre haft med mig under de senaste två åren, då jag arbetat med den. Sedan spänner den över 30 år och drygt det, ¨åväl i texterna som fotografierna. Nu är det officiell release på Lördag den 20/5 kl 11.14, kungajaktsmuseet, Hunneberg, något jag ser fram mot mycket. Det ska bli intressant att se hur boken mottas bland allmänhet, press och sakkunniga. På Onsdag kommer den stora sändningen av böcker, som förhoppningsvis ska sälja bra i trakte, och kanske hela regionen, vi får se. Ett mödosamt men spännande arbete har det dock varit......

Håkan

Kommentarer
Postat av: Anders Åberg

Har än så länge bara skummat igenom din bok,men den verkar riktigt intressant, skall ta tag i den ikväll. För sådana som mig som också har vandrat av och an på Halle-Hunneberg i många år är en sån här bok fylld med igenkännandets glädje,men jag tror jag utan vidare kan rekommendera den för alla naturälskande människor.

2006-05-21 @ 12:38:07
Postat av: Nisse

De' e' bara å hålla me'!

2006-05-21 @ 13:53:16
URL: http://ngn.blogga.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0