Bokrelease och vernissage

I går hade jag bokrelease på min nya bok (Kungens och älgarnas berg- Halle- och Hunneberg) samtidigt också vernissage på fotoutställning med samma tema, på kungajaktmuseet, Hunneberg. En fantastisk dag.

Bokrelease1
Första bokexemplaret överlämnades till John-Åke Ericsson, styrelseledamot i museiestyrelsen


Det började med trumpetfanfarer och bandklippning, fortsatte med högtidligt överräckande av första bokexemplaret och sedan "blottades" böckerna. Mellan 650-700 personer besökte museet denna dag. Jag sålde hela 95 böcker, vilket är en otrolig siffra tycker jag. Dagens avslutades med middag på kinarestaurang med familj samt vänner, och sedan sjönk jag ner i hemmafåtöljen och avnjöt semifinalen i ishockey-VM samt melodifestivalen. Verkligen en heldag. I dag ska jag försöka komma ut i skogen, längtar verkligen ut, det har varit mycket fokus på boken under den senaste veckan.


Bokreleas2
Övertäckningen av böckerna är klar, och de första exemplaren köps in.


Bokrelease4
Det var fullt fart på kommersen under de första minuterna efter avtäckningen




Bokrelease3
Ann-Marie Warne, på Warne förlag hade fullt upp.

Kommentarer
Postat av: Anders Åberg

Hejsan Håkan hur går det med bokförsäljningen och datormekandet? Själv är jag precis tillbaka från norge och hängandet av min utställning tillsammans med en siversmed och en oljemålare, blev ganska bra faktiskt och en hel del uppmärksamhet i lokalpressen.

2006-05-28 @ 18:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0